Basit, gereksiz

16 Şubat 2017, 09:21

   Her şey belirsiz, hiçbir şey yerli yerinde değil. Ne yapabileceğimi, neye karar verebileceğimi bile bilmiyorum. 3 haftadır Bursa'dayım ve yapabileceğim hiçbir şey yok. Tüm arkadaşlarımdan uzaklaştım, hiçbir akrabamla görüşmüyorum, kenardaki parayı bırak, cebimde bile para yok. Şu an tek uğraştığım şey kendimi sağlıklı bir düşünce yapsıyla var edip, kendimi geliştirmek. Hayatımda tam olarak ne hissettiğimi kestiremediğim bir kadın var ve ben her şeye rağmen devam ediyorum.

   Yani kendimi terkedilmiş, yalnız hissediyorum ve beş parasızım. Tek istediğim ne olursa olsun iyi bir insan olmak ve 30 yaşına geldiğimde gerçekten hayran kaldığım insanlardan biri haline gelmek. Belki bir de kenara üç beş kuruş bir şey koymuş olmak.

   Kendime diyeceğim tek şey ne olursa olsun kötü bir insan olma. Her şeyini kaybedecek bile olsan kimseye kasıtlı bir kötülük yapma.

   Her şeye rağmen devam eden hayat, bu aralar çok kaybolmuş durumda ve mutlu etmesini bilmiyor.

   Sanki yılarca denizde harap olmuş ama sonrasında kıyıya oturmuş bir gemi gibiyim.

   Yorgun ve durgun, her şeye isteksiz...


Yorumlar