Sıcak su soğuk sudan daha önce donar

12 Temmuz 2017, 22:14

   Siz hiç karanlık ve sessiz bir odada şarap içip, öylece duracak kadar yoruldunuz mu hayatan?
   Ben yoruldum.
   Cümlelerinizi doğru kuramayacak kadar bıktınız mı düşünmekten.
   Ben cümlelerimin hepsi yanlış zaten.
   Soğuk bir duş almış gibiyim, bir türlü ısınamıyorum. Bazen hayatımdaki kadının sıcaklığına sığınıyorum.
   Esra'nın.
   Bu bazen bir buz kütlesine sarılıp ısınmayı bekleyen bir aptal gibi hissettiriyor.
   Bazen de, görebileceğim en güzel bir battaniyenin ılık havada beni sarmalaması gibi.
   Ama ben ne kadar üşüdüğümü düşünmeyecek kadar çok seviyorum onu.
   En azından içimdeki enkazları kaldırıp, kendininkileri koyuyor.
   Hiçbir zaman korkmadım bundan.
   Çünkü kimseler gibi enkazlarla bırakıp gitmeyecek beni.
   Çünkü eminim, o da beni, benim gibi seviyor.



Yorumlar