Dil, bir toplumun aynası, cinsiyetçilik de kötü.

24 Şubat 2019, 23:10

   - Çizim yapma, yazı yazma. Borç batağına doğru ilerle, kimseye anlatma bir şey. Minimum çalış, maksimum eğlen. Kimseye nasılsın diye bile sorma, aşık olma, ilgilenme. Konuşma, oyun oyna, dinleme bile. Nereye kadar gidecek bu böyle İsmail?

   - Ne var kardeşim, 2 ay kendimize hayat tatili verdik diye sorun mu oldu? Kendimi öldürmeyecek kadar yaşamayı seviyorum. Bir şekilde her sabah uyanıyorum.

   - Tamam da, hiçbir şey yapmıyor gibi görünüyorsun.

   - Olay da bu zaten, 26 yıl boyunca her şeyi yapmayı denedim, herkese saldırdım. Tüm dostluklarımı, tüm ilişkilerimi iyi tutmaya çalıştım. Maddi olarak hep bir seviyede kalmaya çalıştım. Çabaladım, öğrendim, uğraştım. Düşünmeyi, daha iyisini hedeflemeyi hiç bırakmadım.

   - Ee yani ne demek istiyorsun?

   - Hepsinin, her şeyin amına koyuyum. Biraz sessiz ol, beni düşünmeye zorluyorsun. Daha tatilimin bitmesine 1 ay var.

kişisel blog

Yorumlar