Geldi yine...

28 Mart 2019; 00:32

   Madem iyi hissediyoruz, madem uyuyamıyoruz nazı notlar alalım. İlk mesajını 3 Aralık 2017'de atmış. Görüşmeye de 24 Mart 2019'da başlamışız. Peynir görmek bile istemiyor seviyesinde değil ama sevmiyor. Bibersiz yeşil zeytin. 06.07 doğumlu.
   Peki neden? Buraya çok güzel şeyler yazabilirim. Konuşurken ne kadar iyi hissettiğime dair.
   Korkuyor muyum, yoksa iyi olsun mu istiyorum.
   Onun imaları da, benim imalarım da hiç bitmiyor. Konuşuyoruz ama hiç bitmesin istiyorum. Anlatsam, saatlerce dinleyecek ama ben saatlerce anlatsın istiyorum.
   Komik değil mi, hiç yoktan yere gökten düşüyor. Her şeyi unutturuyor ve mutlu ediyor. Farklı duruyor, ilginç geliyor.
   Sadece sakin olmalıyım, ne istediğimizi bilmiyoruz ama bence yavaş yavaş hissetmeye başlıyoruz.
   Konuşsak, bir konuşsak, saatlerce yok oluruz...

yine aşık olmuş bu

Yorumlar