Umutla yaşayan, müzik olmadan da dans eder.

21 Eylül 2019, 01:05

   Ben hiç 21 yaşında bu kadar güzel gülebilen bir insan görmedim. Biz her seferinde vazgeçerken, o, daha fazlasına hazırım diyordu kısacık saçlarıyla. Bir bacağım eksik belki ama hepinizden fazlayım diyordu gözleriyle. 3 kere yendim, bu sefer de yeneceğim diyordu.
   Hiç tanımadığım bir insan, umut veriyordu bana. Karşındaki dert, ne kadar büyük olursa olsun, savaşmalısın diyordu. Güç veriyordu, mutlu ediyordu onun varlığını bilmek.
   Ama olmadı... Bu sefer olmadı, ölmesi gereken onlarca insan varken, yaşamayı en çok edenlerden, isteyenlerden Neslican Tay hayatını kaybetti bu gece.
   Bir kere daha izledim son çektiği vidyoyu. Ne güzel bir kadınsın sen.
   Ne yazık ki, kimlerin yaşaması, kimlerin ölmesi gerektiğine karar veren bir mecra yok. Şansımızı var oluşumuzun sonuna kadar zorlayabiliyoruz.
   Zaten birileri karar verseydi ölüme,
   Ben çoktan ölmüş olmalıydım,
   Sen ise, sonsuza kadar yaşamalıydın.

deneme yazıları

Yorumlar