% 10 İNDİRİM. YANGIN MERDİVENİ FİYATLARINI DÜŞÜRDÜK.

08.04.2020, 23:26

    Yüzleri hatırlamıyorsun mesela, söylenen cümleleri ya da. Aradaki boşlukları da dolduramıyorum. Bir süre geçtikten sonra ne kadarının gerçekten yaşandığından bile emin olamıyorsun. Ama Kayseri meydanında belediyenin çay bahçesinde oturduğumuzu hatırlıyorum. Tramvay geçmişti yanımızdan. "Madem ayrılıyoruz, unutulmayacak bir gün olsun." demişti. Sinemaya gitmiştik, Türk yapımı bir filme. 
    10 yıl geçmiş belki de üzerinden. Yüzleri hatırlamıyorum, söylenen cümleleri de. Havanın konusunu unutmadım mesela. Sinemada son kez tuttuğumu bildiğim ellerini de. 
    O günden sonra sadece bir daha gördüm. Ben aşağıda beklerken penceresinden bana bakıp "Git." diye mesaj atmıştı. Bir kere de onu tanıyan biriyle karşılaştım, sevgilisinin intihar ettiğini söyledi.
    Üzüldüm.
    Hayatıma dahil olmuş herkese karşı cümlelerim var, hatırladıkça utandığım. Daha kimseyi yollarımız ayrıldıktan sonra merak etmedim, aramadım.
    Merak etmedim, aramadım çünkü, eğer kötü bir durumun içinde olduklarını öğrenirsem beni mutsuz edeceğini biliyordum.
    10 yıl geçti üzerinden belki ama, keşke hep o kale dibindeki anda kalsaydın be kadın.
    Ben hiçbir şey duymasaydım, sen de mutlu olsaydın. 

eski günlerden bir kesit



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar