Adamlık bir cümle dahilinde askerlikle bağlantılı değildir

30 Mart 2015 - Gece 13

   Askerliğini yapmamış kişiye neden adam olmaz dediklerini, sabah 4:45'de uyanıp gecenin en karanlığında sigara içerken fark ettim. Saat şimdi 21:00 ve ben hala uyumadım, gün boyunca kamyon boşaltmaktan, çöp toplamaktan, bulaşık yıkamaktan uyku aklıma bile gelemedi. Tüm bunlara rağmen, tüm bunların arasında eski günlerim gelebildi aklıma. --- --- --- --- --- --- --- -- güzel --- ---.

   Aklıma gelen her eski sahnede, başka türlüsünü hayal etmekten yoruluyorum.

   Uzun süredir ayaktayım, yorgunum. Buradan çıktığımda ya her şey güzele doğru gidecek ya da tamamen boka batacağım.

  Son bir yılımı düşünüyorum da, keşke bir gecede hepsini en başından anlatabilsem kendime. Belki de bir çıkış yolu bulurum, belki de her şeyin bir açıklaması vardır. Yaşadığım olayların belki görülebilecek güzel yanları vardır. Belki de hepsini atlatmak için bir kere anlatılması gerekiyordur, belki de her şeyi en baştan dinlemek gerekiyordur.
 
   Bilmiyorum, belki de.

   Geri kalan her şey olarak askerlik var şimdilik, hakkında konuşulacak pek bir şey yok aslında. Bazen iyi, bazen kötü, aynı hayat gibi.

   --- --- ---, --- --- ---, ----.

  Umarım yakınlarımdadır.



Yorumlar