Hepsi devletin yüzünden...

21 Mayıs 2016, 23:48

   Hepsi devletin yüzünden...

   Bundan tam 8 sene önce piyangoyu kazandım ben, büyük ikramiye. Devlet, hiç param kalmadı diyerek yüklü bir miktarda dokunulmazlıkla ödedi ikramiyeyi. Ben de para çevirmek için satmaya başladım dokunulmazlıkları. İşte insanların ihtiyacına göre satıyordum, dokunulmazlıkçı olmuştum artık. Bir gün işleri büyütüp, yeni dökülen betona, yeni yapılmış sıvaya, hatta müzedeki eşyalara bile dokunulmazlık sattım. Fikirlerim, fikileri doğuracak ya, mağazalarda satılan koltuklara, kanepelere, sandalyelere, oturulmazlık satmaya başladım. Hatta riskli yapılara bile oturulmazlık satmaya başladım, inanılmazlık günlerdi.

  Zengindim artık, istediğim şeye istediğim "mazlığı" verebiliyordum, tam bir mazlıkçıydım. Ülkenin gençlerine artık bu ülkede durulmazlık, ortaya rastgele yaz günü yağlı yemek yapılmazlık. Daha neler neler...

   Ta ki bir kadın çıkıp, bana sen çok değiştin, artık seninle beraber olunmazlık verene kadar. Her şey birbirine girmişti,tüm mazlıklarım verene kadar. Her şey birbirine girmişti, tüm mazlıklarım anlamsızlaştı. Hepsi değer kaybetti, tüm servetim gitti...

   Hepsi devletin yüzünden, paramı nakit verse, işte o zaman kimse dokunamazdı bana.


Yorumlar