Kaç canım daha kaldı acaba?

3 Ekim 2016, Gece

   Beni kimse sevmedi var, beni kimse sevemedi var bir de. Beni kimse sevmedi klişedir, toplumun %90'ında vardır. Herkesten duyarsın.

   Bir de benim gibi, beni kimse sevemediler var bu dünyada. İnanabiliyor musunuz? Bu dünya üzerinde gerçekten beni sevmeye çalışmış ve sevememişler var. Bunun zorluğunu birine anlatmak imkansız. Şöyle söylenebilir. Ha kafanın tam üzerinde nükleer bomba patlamış, ha sevdiğin kadın seni sevememiş. Ayrım yok, ikisinde de acı çekerek ölürsün.

   Kendi açımdan konuşacak olursak, artık şaşırtmıyor. Bak, ne kadar da normal geliyor. Sevdiğim kadın sevemiyor. Taze ekmek bulamayıp, bayat ekmek yemek kadar normal.

   Hayatımın hangi noktaya geldiğini anlayabiliyor musunuz? Buna rağmen nefes alıyorum, her sabah uyanıyorum, yemek yiyorum falan.

   O değil de, bu gece de öldüm. Kaç canım daha kaldı acaba?

   Sana.

   Teşekkür ederim.


Yorumlar