Paralelde yapılanma

30 Ekim Pazar 2016, 23:30

   Hadi, her şeyi sıfırlayalım!

   Unutuyum tüm yaşadıklarımı, yer çekimi artık etkilemesin içimdeki ağırlıkları. Bırak değilmişim gibi davranmayı, hiç öğrenmemiş olayım hatta.

   Hadi paralel evrendeki benliğimde uyanayım şu an!

   Ve sen gerçek ol. Hangisinde gerçek olacaksan, ben onda var olayım.

   Hadi, her şey senin istediğinmiş gibi olsun!

   Ve ben senin için gerçek olayım.

   Daha tanımıyorsun bile beni, varlığımdan haberin yok.

   Kesin olan tek şey, şu an beni düşünemiyor bile olman, ama bırak tek kesinliğin ben olayım. Ruhunun kesinleştiği olayım.

   Hadi tut ellerimi! Kokunda kaybolayım...

   Sadece bir hayalsin, binlerce ihtimali olan...

   Biliyorum benimkisi bir hayal, abartılmış beklenti. Gereksizce kurgulanmış bir kafa senaryosu. Yoksun, şu andakinin bile kaybolma ihtimali ileri derecede yüksek.

   Ama n'olur sanki.

   Sen gerçek olsan...

   Ben ise, bu sana yazdıklarımı, sana okutsam...


Yorumlar