Ey zaman, bilmez misin ettiğin kötülükleri?

11 Ekim 2018, 20:48

   Eğer bir gün öldüğümde, kendimi cehennemde bulursam, aklımda tek bir şey olacak. Tüm hak edenler de şu an cezalarının karşılığını alıyor demektir. Hatta Allah bile kendi cehenneminde yanıyordur belki. Ben küçük çocukları öldürmedim, kimseyi yaşamak zorunda olmadığı zor durumlarda bırakmadım. Eğer bu hayatta inanmamak, bir insann sakat bir şekilde hayatını geçirmesinden daha kötü bir şey ise, bireyselliğim sonsuza kadar ateşlerde kalabilir.
   Eğer yanarsam eminim bir tek ben değilim, bana haksızlık yapan herkes yanacak. Yoksulluktan, çaresizlikten çocuğunu doyuramayan anne de cenneti görecek. Devletler yanacak cehennemde, liderler yanacak.
  Ben tek değilim, herkes yanacak.
  Ben tekim, yansam ne olacak.
  Cennetinizi de, cehenneminizi de umursamıyorum. Bana açlıktan ölen bebeklerin, savaşta bedenleri parçalanan çocukların adaletini verin. İşkence edilen hayvanların adeletini verin.
  Mutlak adaleti verin, cehenneminiz de sizin olsun, cennetiniz de.


Yorumlar