Senin bir çaren var artık...

23 Kasım 2016, 22:58

   Senin bir çaren var artık benim gibi değilsin. Bakma üzüldüğüme benimkisi geçmişte ki çaresiz günlerimizden kalan bir esinti sadece. Beraberdik bir yere kadar, bunun bile sonu geldi. Anlıyorum seni ama emin ol ben aynısını yapmazdım.

   Hiç olmadı bir köşesinde, kıyısında tutabilirdim seni hayatımın.

   Senin bir çaren var artık benim gibi değilsin. Ben seni anlarım ama sen beni artık asla anlayamazsın.

   İlk gidenlerden değilsin sen ama kesinlikle sonuncusun. Gidebilecek kimse kalmadı artık, bir ben gidemedim kendimden.

   Anlıyorum seni, o kadar değerli bir şey değilim. En son sen kalınca bir tek sana inanmıştım. Demek ki bende bir sorun yokmuş, bu kadar insan birden haklı olamaz.

   Yapacaklarım bir tek beni bağlar artık, gidebildiğine göre buna hazır olmalısın.

   Hiç bu kadar yalnız kalmamıştım bu karanlık gecelerde. Demek ki yirmidört yılda tüketilebiliyormuş her şey.

   Bana ihtiyacın yok artık, kimsenin kalmadı.

   Demek ki artık ben de gidebilirim...


Yorumlar