Aybayk - 1

13 Şubat 2016 - 01:20

   Kimsin bilmiyorum, güldüğün birkaç fotoğrafını gördüm sadece. Nasıl birisin bilmiyorum, ağır başlıymışın, neşeliymişin ve genelde mutluymuşun. Orada, duruyorsun kilometrelerce uzakta, belki de uyudun şu an, benim kim olduğumu merak ederek.

   Yarın ne olacağı hakkında hiçbir fikrim yok, ben ne diyeceğim, sen ne diyeceksin. Merak ettiklerim de var, nasıl seviyorsun mesela, saatlerce elini tutsam ne hissedersin, evde avakado yetiştirmeye çalışsam senin için sorun olur mu? Sana kendimden başka sunabileceğim hiçbir şey yok, bu senin için sorun olur mu mesela?

   Kim bilir, belki de sen, en sonunda bu olayların, iyi ki de geldin diyeceğim.

   Belki de kardeşlerimizin senin abinle, benim ablam  sevgili olsa diye şakalaşması başımıza gelen en iyi şeylerden biri olacak.

   İşte bu kadar pozitif bakıyorum bu olaya....

   Ama her ne olursa olsun, bir cumartesi günü gelmen bile iyi bir şey...


Yorumlar