Aybike - SON

26.02.2016 - 04:04

   Neden bu kargaşa? Neden çözemiyorum hiçbir şeyi, emin olamıyorum olanlardan. Ondan uzak kaldığımda farklı, onunla beraberken farklı hissediyorum. Gerçekten bu kadar çatışması mı gerekiyordu aklım ile kalbimin. Olabilecek mi, gerçek mi bu hissettiklerim. Saatlerce kiminle konuşabildim uzun süredir, giderse hisseder miyim eksikliğini. Yanlış mı yapıyorum, doğru yolda mıyım? Hiçbir şey bilmiyorum, akışını bile kendi seyrine bıraktım ilk defa.

   Ne yapmalıyım, her bir konuda? Nerede çalışmalıyım? Gerçekten mutluluk, mecbur kaldığın şeyleri sevmekle mi başlıyor? Razı mı oluyorum bazı şeylere, belki de böyle olsun istemiyorum. Bilmiyorum.

   Ne kadar da belirsiz bir gece var karşımda, kafam karmakarışık. Baktığım yönün bile neresi olduğunu kestiremiyorum, kendimi bile tanıyamıyorum artık.

   Ne kadar da kayboldum...

   Böyle olsun istemezdim, böylesini hayal etmemiştim. Yoruldum artık, böyle devam edemiyorum. Eğer sesimi duyan varsa, yardım et bana! Çığlıklarımda kayboluyorum...


Yorumlar