Aybayk - 3

19 Şubat 2016 - 04:50

   Ben mi yanlış anladım bilmiyorum ama varlığın bir şeyleri tahrik etti içimde. Hiç duymadığım halde, sesini duyan ben değil miydim az önce. Neden bana kaybettiğim her şeyi tekrar kazandırıyorsun ki?  Olmayacağını bildiğim şeylerin olabileceğine inandırıyorsun beni.

   Daha çok zaman olmadı benliğinle çarpışalı, amaçsızca var oluyordum zamanda, sürükleniyordum yokluğumda. Tanımadığın bir kişi en fazla ne yapabilir ki sana, bilmediğim bir bildiklerimi anlatamaz ki bana.

   Ya bildiğim her şey yanlış, ya da yanlışlıklarım bildiklerimin hepsini götürmüş, geriye sadece doğrular kalmış. Ayıracak mısın hayatımı senden önce, senden sonra diye. Kaybolabilecek miyim o gözlerinde ya da bedeninde.

   Tanıyamıyorum seni, şimdi git! Tanıdığım zaman gel, daha kötü günlerimde gel. Bana ne yapıyorsun bilmiyorum bilmiyorum ama gizli odalarına davet et beni, bırak sokulayım yanında. Bedeninin her bir kıvrımıyla gel bana, sevişelim, bu dünya daha güzel bir yer olana kadar sevişelim.

   Bana benziyorsun, ben kayboldun. Her neredeysen, beni de yanına al da gel.


Yorumlar