Kaçak katlar

29 Şubat 2016 - 22:58

   Geri dönüşü olmayan söylemlerim var herkese karşı. İçimdeki ayaklanmaları bastıramıyorum, zaten üzerimde yeterince kaçak kat var. İstemiyorum ara sokakları, ahşap evleri artık, metropolümü getirin bana. Bastıramadığım isyanların liderleri ele geçiriyor beni, her şeyi yanlış yapıyorum, belki de her şeyi yaptığım içindir.

   Denklemdeki bilinmezlere rağmen sonucu biliyorum her zaman. İçimde kalanlarla, yaşanmışlıklarımla kuruyorum denkleri her zaman, tek tarafı sabit. En çok da tek taraflılığa karşıyım, tek'in taraflı olmasına bile karşıyım. Ama biliyorum her şeyi değil, tek bir şeyi yapmam lazım aslında.

   Kendimden verdiğim ödünler barajı doldurdu, içerisindeki tek hücreler bile balık olacak kadar evrimleşti. Suyu içeride tutmak için daha çok okumalıyız, daha çok yazmalıyız, yazamadıklarımıza, söyleyemediklerimize dayanamıyor artık beton. Bu böyle devam edemez, yoksa tüm köyleri su basacak, o köydeki dostluklar da ölecek.

   Daha çok dokunmak, koklamak varken, ben sevişmedeki teklerin taraf tutmasına karşıyım.

   Dört yılda bir gelecekse, gelmese de olur...




Yorumlar